We begrijpen dat dingen soms niet gaan zoals gepland. We zijn er om je te helpen je ervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bekijk voordat je contact opneemt met onze klantenservice eerst de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen van onze spelers. Als je niet vindt wat je zoekt, neem dan gerust direct contact met ons op via live chat. Jouw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen onze service te verbeteren. Wees gerust, we doen er alles aan om elk probleem op te lossen, hoe klein dan ook.
ACCOUNT AANMAKEN
Tijdens het registeren vragen we een foto van je identiteitsbewijs en verifiëren we deze via iDIN. Een veilige en vertrouwde methode van jouw bank. Als dit gelukt is dan is verificatie niet meer nodig, ook niet bij uitbetalingen.
Nee, tenzij om bepaalde documenten gevraagd wordt.
Wij hebben een wettelijke verplichting om je identiteit te bevestigen via iDIN. Een veilige en vertrouwde methode van jouw bank.
Je kunt je account sluiten door contact op te nemen met de klantenservice, via livechat, telefoon of e-mail. Zorg ervoor dat je eventueel balans op je account uitbetaald naar je bankrekening voordat je je account sluit. Een speler kan zijn account op elk moment sluiten.
Dit komt weleens voor. Neem contact op met onze klantenservice via de livechat en dan sturen ze je de code handmatig toe.
Geen paniek. Blijft het probleem zich voordoen wis je browsergeschiedenis of verwijder je cookies en herstart je browser. Ben je toch bang dat je winst bent verloren noteer dan je rondetijd en stuur een email naar [email protected]. Wij kunnen dan inzien wat de uitkomst was van je laatste spin of inzet.
STORTINGEN & UITBETALINGEN
Geld overmaken gaat heel eenvoudig en veilig via iDeal. Als je ingelogd bent klik je op ‘saldo’ en dan op ‘opwaarderen’.
Nee, dit kan niet. Je kunt alleen geld storten met het rekeningnummer dat je bij ons hebt geregistreerd.
Wij verwerken een uitbetaling vrijwel direct maar het duurt, afhankelijk van de bank, vaak tot 3 werkdagen voordat het op je bankrekening gestort is.
Uitbetalen kan als je ingelogd bent. Ga naar het menu en klik op uitbetalen. Als je uitlogt vragen wij je ook of je je winsten eerst wilt uitbetalen.
Neem via de 24/7 livechat contact op met onze klantenservice. Zij kunnen direct kijken of er iets is misgegaan.
Geen zorgen, dit bedrag wordt automatisch weer teruggestort op je rekening. Je kunt alleen bij ons storten met het rekeningnummer waarmee je je bij ons hebt geregistreerd via iDIN. Het terugstorten kan een aantal dagen duren. Wil je het rekeningnummer waarmee je wilt storten wijzigen neem dan contact op met onze klantenservice.
Dit ontvang je binnen 3 werkdagen terug op je bankrekeningnummer.
Nee, dit kan niet. Wij verwerken een uitbetaling vrijwel direct.
Het minimale uitbetalingsbedrag is €1.
Het minimale stortbedrag is €10 en het maximale stortbedrag is €5.000. Je kunt bij ons ook een stortingslimiet instellen.
Het maximale bedrag is €30.000 per dag. Denk hierbij wel aan je ingestelde maximum saldo limieten.
BONUSSEN
Je bonus kan verlopen zijn, of je kan hem geannuleerd hebben door een uitbetaling te doen of een andere bonus te claimen. Daarnaast heb je misschien een medewerker van de klantenservice gevraagd om de bonus namens jou te annuleren.
Als een bonus eenmaal geannuleerd is, kun je deze niet meer claimen.
Als je jonger bent dan 24 jaar, kom je vanwege regelgeving niet in aanmerking voor bonussen. Als gevolg daarvan is de promotiepagina niet zichtbaar voor je. Het kan ook zijn dat je een limiet hebt, een interventie hebt gehad met een afkoelingsperiode of bent teruggekeerd van een zelfuitsluiting die ook een afkoelingsperiode van 90 dagen heeft. Dit staat beschreven in zowel de algemene voorwaarden als de specifieke bonusvoorwaarden.
Het kan zijn dat je in het verleden een verzoek hebt ingediend om geen bonussen meer te ontvangen. Dit wordt aangevraagd via de klantenservice, dus mocht je deze beslissing willen terugdraaien, neem dan contact op met onze toegewijde medewerkers via live chat of via e-mail [email protected].
Welkomstbonus? De Welkomstbonus is alleen beschikbaar voor spelers die zich na 7 maart 2024 hebben geregistreerd. Om in aanmerking te komen moet het je eerste storting zijn en binnen 60 dagen na registratie. Als je een andere bonus claimt vóór de Welkomstbonus, verlies je de kans om te profiteren van de Welkomstbonus, aangezien deze exclusief beschikbaar is voor de eerste storting.
Om een andere bonus te claimen, moet je een storting doen die voldoet aan de minimumvereiste. Deze minimale storting staat altijd vermeld op de promotiepagina en in de specifieke bonusvoorwaarden.
De storting moet gedaan worden in één enkele transactie en kan niet gecombineerd worden. Bijvoorbeeld, twee stortingen van elk €10 komen niet in aanmerking voor een bonus die een minimale storting van €20 vereist. Bovendien moet de storting worden gedaan met een geaccepteerde betaalmethode.
Je kunt niet meer dan één bonus tegelijk claimen. Om een andere bonus te claimen, moet je voldoen aan de inzetvereisten van je actieve bonus of de actieve bonus annuleren. Houd er rekening mee dat het annuleren van een bonus zal resulteren in het verlies van een eventueel resterend bonussaldo, inclusief eventuele winsten op die bonus.
LIMIETEN
Door aangescherpte verplichte wet- en regelgeving ter bescherming van de speler, dien je speellimieten in te stellen. Het instellen van deze limieten kan je heel eenvouding In je account onder ‘verantwoord spelen’. Wil je een limiet verhogen dan duurt het 7 dagen voor deze wijziging in werking treedt.
Vanaf 1 augustus 2024 zullen alle limieten worden ververst volgens kalendermaanden, -weken en -dagen in UTC-tijd om te voldoen aan de regelgeving. Dit betekent dat de limieten voor kalendermaanden elke 1e van de maand om 00:00 UTC (02:00 CEST/01:00 CET).
worden ververst.
Dit houdt in dat de kalenderlimieten nu als volgt worden berekend:
Kalendermaand: van de 1e tot het einde van de betreffende maand
Kalenderweek: van maandag tot en met zondag van elke week
Kalenderdag: dagelijks van middernacht tot 23:59 UTC (01:59 CEST/00:59 CET)
Ben je op zoek naar een Engelse versie van Kansino? Bezoek onze Engelstalige site hier
Hoofdpartner van AZ Alkmaar