Kansino Logo
Icon/Search-N1

Veelgestelde vragen

Soms gaan dingen gewoon niet zoals je wilt. Het spijt ons dat je hier naar antwoorden moet zoeken en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat onze website in de toekomst nog gemakkelijker te gebruiken is.

Voordat je contact opneemt met onze klantenservice, vind je hier antwoorden op enkele van de meest voorkomende vragen van onze spelers. Als je het antwoord niet meteen vindt, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via de livechat. Onze klantenservice staat je graag te woord.

Tijdens het registeren vragen we een foto van je identiteitsbewijs en verifiëren we deze via iDIN. Een veilige en vertrouwde methode van jouw bank. Als dit gelukt is dan is verificatie niet meer nodig, ook niet bij uitbetalingen.

Nee, tenzij om bepaalde documenten gevraagd wordt.

Wij hebben een wettelijke verplichting om je identiteit te bevestigen via iDIN. Een veilige en vertrouwde methode van jouw bank.

Je kunt je account sluiten door contact op te nemen met de klantenservice, via livechat, telefoon of e-mail. Zorg ervoor dat je eventueel balans op je account uitbetaald naar je bankrekening voordat je je account sluit. Een speler kan zijn account op elk moment sluiten.

Geld overmaken gaat heel eenvoudig en veilig via iDeal. Als je ingelogd bent klik je op ‘saldo’ en dan op ‘opwaarderen’.

Nee, dit kan niet. Je kunt alleen geld storten met het rekeningnummer dat je bij ons hebt geregistreerd.

Wij verwerken een uitbetaling vrijwel direct maar het duurt, afhankelijk van de bank, vaak tot 2 werkdagen voordat het op je bankrekening gestort is.

Uitbetalen kan als je ingelogd bent. Ga naar het menu en klik op uitbetalen. Als je uitlogt vragen wij je ook of je je winsten eerst wilt uitbetalen.

Neem via de 24/7 livechat contact op met onze klantenservice. Zij kunnen direct kijken of er iets is misgegaan.

Geen zorgen, dit bedrag wordt automatisch weer teruggestort op je rekening. Je kunt alleen bij ons storten met het rekeningnummer waarmee je je bij ons hebt geregistreerd via iDIN. Het terugstorten kan een aantal dagen duren. Wil je het rekeningnummer waarmee je wilt storten wijzigen neem dan contact op met onze klantenservice.

Dit komt weleens voor. Neem contact op met onze klantenservice via de livechat en dan sturen ze je de code handmatig toe.

Geen paniek. Blijft het probleem zich voordoen wis je browsergeschiedenis of verwijder je cookies en herstart je browser. Ben je toch bang dat je winst bent verloren noteer dan je rondetijd en stuur een email naar [email protected]. Wij kunnen dan inzien wat de uitkomst was van je laatste spin of inzet.

Dit ontvang je binnen 2 werkdagen terug op je bankrekeningnummer.

Door aangescherpte verplichte wet- en regelgeving ter bescherming van de speler, dien je speellimieten in te stellen. Het instellen van deze limieten kan je heel eenvouding In je account onder ‘verantwoord spelen’. Wil je een limiet verhogen dan duurt het 7 dagen voor deze wijziging in werking treedt.

Nee, dit kan niet. Wij verwerken een uitbetaling vrijwel direct.

Het maximale bedrag is €30.000 per dag. Denk hierbij wel aan je ingestelde maximum saldo limieten.

Het minimale stortbedrag is €10 en het maximale stortbedrag is €5.000. Je kunt bij ons ook een stortingslimiet instellen.

Het minimale uitbetalingsbedrag is €10.

Ben je op zoek naar een Engelse versie van Kansino? Bezoek onze Engelstalige site

hier

Hoofdpartner van AZ Alkmaar

AZ Alkmaar
Big Time GamingEvolutionGreentubeiSoftBetGames GlobalNetEntNolimit CityPragmatic PlayPush GamingRelax GamingYggdrasilRed TigerStakelogicPlay n GoELKMerkurQuickspinSG DigitalThunderkickInspiredHacksawG GamesRed RakeWazdanSynotSpinomenalSkywindRAW iGamingBooming GamesOryxGamomatGaming CorpsSwinttRuby Play