Kansino doet er alles aan om je ervaring zo goed mogelijk te maken. Daarbij begrijpen we heel goed dat we niet altijd aan je verwachtingen kunnen voldoen. Als er iets is waar je het niet mee eens bent, neem dan contact op met de klantenservice. De klantenservice zal je zo goed mogelijk proberen te helpen. Mocht je geen bevredigend antwoord ontvangen, dan kun je een klacht indienen via de volgende kanalen.
Contact opnemen met Kansino
Openingstijden:
De klantenservice van Kansino is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Contactkanalen:
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice:
1. Via de functie "Live Chat" op onze site, www.kansino.nl
2. E-mailadres: [email protected]
3. Per telefoon op 0800-7770333
Het indienen van een klacht is gratis via al deze communicatiekanalen.
Een klacht indienen?
Als je als speler een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Onze klantenservice zal binnen 72 uur de ontvangst van je klacht bevestigen. Een senior medewerker zal de klacht zo snel mogelijk bekijken en behandelen, en we zullen de best beschikbare middelen gebruiken om je klacht te behandelen en te beantwoorden. Je klacht wordt binnen 8 weken beantwoord.
In het geval dat de klacht niet in behandeling kan worden genomen, wordt je binnen 7 dagen schriftelijk op de hoogte gesteld van deze beslissing.
Klachten waarop al eerder is gereageerd en/of die al eerder zijn afgehandeld, worden niet opnieuw in behandeling genomen. De formele reactie en beslissing, inclusief argumenten die deze conclusie rechtvaardigen, worden aan u verstrekt.
Eventuele schikkingen naar aanleiding van een klacht worden binnen 72 uur na de schikking afgehandeld.
Vereiste informatie
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij u ons zoveel mogelijk informatie te geven, waaronder:
A.Uw naam en e-mailadres
B. Een gedetailleerde beschrijving van je klacht
C. schermafbeeldingen en opnames van al het materiaal met betrekking tot uw klacht
Externe escalatie
Als je het niet eens bent met onze reactie en uiteindelijke oplossing van je klacht, kun je ervoor kiezen om een klacht in te dienen bij de Ombudsman.
Mocht dit geen soelaas bieden, dan kun je de klacht ook voorleggen aan de Kansspelautoriteit.
Hoofdpartner van AZ Alkmaar